Ksiega znaku
Księga Znaku (ang. Brand book) to standaryzacja logo - opis budowy logo i przykłady jak prawidłowo je stosować w różnych opracowaniach i konfiguracjach (np. na jasnej lub ciemnej stronie internetowej, pionowej lub poziomej wizytówce, banerze czy plakacie).
Przygotowując księgę znaku umieszczamy w niej konkretne projekty wykorzystujące logo i definiując zasady jego wykorzystywania.
Stanowią one jednoznaczne wytyczne dla projektantów i designerów realizujących inne opracowania, mówiące i dokładnie precyzujące w jaki sposób wykorzystywać logotyp, jakie czcionki, kroje, kolory i układ stosować – tak, aby wizerunek Twojej firmy lub marki pozostał spójny i efektywny.
Przygotowując księgę znaku umieszczamy w niej:
- opis znaczenia logo lub logotypu
- opis budowy logo lub logotypu
- kolorystykę
- pole ochronne wokół logo
- warianty logotypu, wersje mono i achromatyczne
- zestaw znaków firmowego kroju pisma oraz zalecane odmiany i wielkości
- przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy logo
Akcydensy:
- wzór wizytówki imiennej/ślepej
- wzór papieru firmowego
- wzór teczki ofertowej
- wzór stopki e-maili
- wzór koperty firmowej
- projekt i propozycja ubioru pracowników
- projekt i propozycja oklejenia floty samochodowej
- projekt i propozycja obrandowania placówek firmy
- projekt i propozycja gadżetów firmowych
- projekt i zasada kompozycji wzoru ulotek/plakatów dla każdego możliwego wymiaru
Lista projektowanych akcydensów zależy od Twoich indywidualnych wymagań i możemy ją dowolnie kształtować.
Jeśli jesteś zainteresowany lub chcesz dowiedzieć się więcej – skontaktuj się z nami.