Systemy do zarządzania kurią - Curio

CURIA to rozbudowane, wygodne a zarazem bezpieczne narzędzie umożliwiające kompleksowe zarządzanie diecezją.

System CURIA został wdrożony na początku 2012 roku w kurii diecezjalnej w Sosnowcu.

Cechy systemu

  • rozbudowane i kompleksowe rozwiązanie
  • przyjazny i wygodny interface
  • bezpieczeństwo danych
  • dowolne sterowanie poziomem dostępu użytkowników do funkcji i danych systemu
  • rozbudowane raporty finansowe
  • możliwość dowolnej zmiany i rozbudowy systemu
  • niskie wymagania sprzętowe (serwer www z php i bazą danych)
  • praca w sieci poprzez przeglądarkę www
  • wsparcie techniczne

 

1. Moduł hierarchia

Za pomocą tego modułu użytkownicy systemu mogą odwzorować powiązania oraz zależności wewnątrz całej diecezji. Podobnie jak w rzeczywistości powiązania i zależności będą mogą być definiowane oraz zmieniane przez użytkowników systemu.

  • diecezja
  • dekanaty
  • parafie
  • klasztory
  • zakony
  • szkoły
  • obiekty
  • wspólnoty
  • duszpasterstwa
  • osoby
  • formacje/dokształcanie
  • katacheci
  • ulice

2. Moduł finanse

Pozwala szczegółowo śledzić i zarządzać finansami kurii. Umożliwia realizację wpłat, wypłat, przeksięgowań, a ponadto definiowanie należności, sprawdzanie zaległości parafii i osób duchownych oraz generowanie zestawień i raportów finansowych.
System na podstawie zgromadzonych danych potrafi automatycznie wyliczyć należności osób duchownych i parafii z tytułu funduszu diecezjalnego.

  • cele finansowe
  • należność parafii
  • należności osoby duchownej
  • wpłaty
  • wypłaty
  • przeksięgowania
  • raporty finansowe

3. Moduł materiały duszpasterskie

Umożliwia ewidencję wydawanych parafiom materiałów duszpasterskich. Dzięki połączeniu z modułem finansowym, należności z tytułu przydziałów mogą być w łatwy sposób kontrolowane i rozliczane.  Moduł posiada opcje raportowania.

4. Moduł fundusz misyjny

W module przechowywane są informacje na temat darczyńców, misjonarzy, wpłat oraz wypłat związanych z prowadzonymi misjami.
Moduł posiada funkcję raportowania oraz wydruku etykiet adresowych ułatwiającą wysyłanie podziękowań do darczyńców.

5. Moduł administracyjny

Umożliwia zarządzanie opcjami, parametrami systemu oraz uprawnieniami użytkowników. System umożliwia dowolne konfigurowanie poziomów dostępu do funkcji systemu, w tym dostęp do wskazanych funkcji jedynie dla konkretnych użytkowników i/lub grup użytkowników.

circle-bg

Provect

43-100 Tychy
ul. Gajowa 1

Numer rachunku bankowego:
37 1050 1399 1000 0090 3264 8439

Zapraszamy
Poniedziałek - Piątek
7.00 - 15.00
telefon: 535 370 875

Zabezpieczenie antyspamowe. Podaj wynik: 11 + 1 =

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.